Sunday 30 April 2006

平凡是福, 無聊是祿

越來越多朋友有網誌, 去看看對方近況, 看多一點這世界......

但是越看越驚心動魄... 如翻開別人日記, 越挖越深時, 我不忍心看下去......
我知道每人有自己的故事, 開心傷心的, 人生本來如是;
但...知道便夠了, 不想去看血淋淋的傷口, 不夠膽去感受別人的痛楚.

我眼淺, 看書看電視看電影看卡通看漫畫也很容易投入被感動會落淚;
想不到, 看網誌也會被突如其來的淚水殺個措手不及.

朋友, 讓我用我自己的方式去祝福你們, 願你們開心快活過每一天...
這, 正是我blog的點題: la bonne vie de tous les jours

平凡是福, 無聊是祿
misc_

3 comments:

Anonymous said...

咁你有時間去我度睇下呀。。。。
www.xanga.com/nakatakakei

bonne said...

kk呀~ 就是到過你的blog...唔識講咩好,要努力好好生活啊~

Anonymous said...

哈。。。多謝關心呢。。。我幾好呀﹐無乜問題﹐只係等緊有D問題去解決呢﹐我有個朋友帶我返教會令我諗通好多野呀﹐有時間約埋大家出黎食飯呀﹐好耐無見你地呀﹐好掛住你地呢。。。。。