Tuesday 2 May 2006

體育消息數則

"球王"施丹宣佈在六月世界盃後正式退休, 各界沒有太大驚訝, 始終他今季在球隊的狀態才差得驚人, 大家也不忍心他勉強下去; 但他還要踢今年的世界盃... 原先他於上屆世界盃後已宣佈不再踢國家隊, 但面對法國隊仍欠重心人物下, 盛情難卻宣佈復出(把自己的名聲也押上了...) 再作球隊精神支柱, 希望法國隊不要再如上屆般輸得一敗塗地.始終, 我看世界盃, 是由法國隊開始的... 始於柏天尼... 還有那場法國對巴西的經典賽事...

香港土生土長的傅家俊在世界桌球錦標賽打入最後四強, 在香港報紙的篇幅只能佔體育版的一小角落; 準決賽他從落後局數9-15到跟對手打平15-15, 最後輸16-17; 雖然輸掉比賽, 但其鬥志連對手也讚不絕口:
"It means so much and I've worked so hard for this," said Ebdon.
"I don't know how Marco must be feeling. All credit to him, it was a remarkable performance and he showed incredible strength of character. "
"Marco was magnificent and I've got to take my hat off to him. I can't praise him enough. He was awesome."
落後多少也絕不放棄, 比賽的鬥志精神可嘉, 值得香港人驕傲呀; 為什麼曾特首和何局長不借此勉勵港人一翻? 不公開讚賞一下傳家俊? 就是因為最後也輸了? 落後至追平苦戰下還是輸了不值一提? 香港人從頭到尾都是現實的, 輸唔起, 事事要爭第一才夠威, 哀哉......
傅家俊, 我支持你!!!

再嚟世界乒乓球錦標賽, 香港女子隊打入團體賽決賽, 最後輸了給國家隊, tvb竟然有直播; 香港乒乓球隊的代表大部份是國內的新移民, 他們在國內可能因不同理由連代表資格也爭不到, 來到香港可代表香港(中國)打國際賽, 可以說是另一個選擇; 他們是為自己而戰; 憑自己的努力和技術打敗國家隊代表是他們最大理想吧, 既可肯定自己實力一吐烏氣, 贏了, 奏的一樣是中國國歌.

車路士一如預期可提早捧盃, 不過倒沒料到曼聯會輸三球咁多, 唉, 始終實力還有一段距離. 而能夠稍為搶走車路士捧盃風頭的, 要算是朗尼勇戰受傷, 當然呢d彩唔攞都擺啦. 朗尼一傷, 大家即時想到世界盃英格蘭國家隊點算? 而家證實佢要養傷六星期, 到時勉強趕及世界盃, 但到時狀態如何? 而且之前已經要選好名單, 選唔選佢好? 其實好似上屆世界盃, 碧咸又係之前傷左, 攪到全國為佢祈禱o添呀, 最後都趕得切復出... 又好似今季既奧雲, 明顯狀態唔好又受傷多過比賽, 國家隊都堅持預埋佢, 咁冇理由唔預朗尼吖~ (唔知呀神醫凌峰醫唔醫斷腳呢?) 今屆世界盃英格蘭被喻為人腳最盛, 爭標大有希望, 其實呢, 都係一相情願的多啦, 睇咁多年都知實力其實差o的, 睇彩數多, 數來數去都係得朗尼, 林伯特, 謝拉特, 呃... 加埋碧咸嘞... 但係感情上都一定會捧英格蘭啦.

idiot_

No comments: