Saturday 6 May 2006

搶包山, 一次都嫌多~

麥兜, 令搶包山重現長洲; 但我寧可它永遠都是歷史.

太平清醮一天變兩天, 新聞台還要直播, 整晚都是包山包山包山包山包山包山包山包山包山包山包山... 今年還分個人賽和接力賽; 除了麥兜, 麥o麥菇時得巴阿輝也該跟黎根學搶包山...

比賽完滿結束後, 個包山還曉噴煙火的; 演唱會用的煙火從整座包山不同位置噴射...... 最後該來個大爆炸, 讓包四射飛散, 咁~ 就勁啦!

個人賽第一仍是上年勝出的長洲人, 賽後拿著「錐形頂上拮個金包」的獎座裝作興奮應付一眾傳媒訪問「我覺得好榮幸啦, 身為長洲人可以贏返呢個比賽」「咁你覺得贏o左最大既意義係乜呢?」「...............呃....好榮幸囉, 身為長洲人可以贏o左呢個比賽.........」「......慶祝? 咁夜唔慶祝啦, 返去沖涼訓覺啦......」「......上年贏o左都已經增左光啦, 今年再增o的啦......」

祝你下年再增多o的o的, 再下年又再增多o的o的o的, 一年比一年多o的o的o的o的o的o的o的o的o的o的o的o的o的, 仲好快收徒傳授搶包山絕技!
idiot_

3 comments:

靜儀 said...

我聽到新聞報導話由一日改兩日都「唉」左一聲...香港政府d官真係有咩做唔出...

Anonymous said...

咪話,老老細就黎夠格做預言家喇~睇下幾時呀邊個邊個出黎去信奧委會呀喇~!

bonne said...

再申辦多一次亞運先啦,申辦成功就有搶~包~山~